Tuesday 25 August 2009

siaran tertunda~~


haa..ni siaran tertunda..da smggu da..gmbr2 time mlm kebudayaan aritu..b4 dat,mlas gle nak upload video konsert R&R sinarFM 15 ari bulan aritu..sory r..pape pun,everythings had been fine..best gle konsert aritu..wlaupun da agak expired pnye cite..tp aku x dpt lupa 2 org awek yg usha aku plik..aku rndu korg..hahahah..k2..back 2 da story..aku plg ske mlm kebudayaan aritu..n sume 2 tggl kngn utk kteorg..sbb may b sem dpn kteorg kne bpecah..xtau r cmne..pape pun,aku syg sgt kwn2 aku..korg best!!Gmbr2 kt atas 2,x tmasuk de bpe org lg..tp majoriti,itu r KAMI DMGWEF0807(Diploma in Management with Multimedia) TERBAIK!!Aku akan rndu mlm kbudayaan 2 smpai ble2..bdk group len mne de mcm kteorg..kteorg unite gle wlaupun de sket2 yg bpuak..xpe la..yg pntg kteorg sempoi!!Bila da abis blajar nnt,sure aku ingat zaman2 ni..kngn bsama..sdey bai..kngn ni jgk yg akan aku bwk n ingat smpai ble2..best sgt DMG0807..

No comments:

Post a Comment