Sunday 26 April 2009

alhamdulillah..

salam..lpas 3 ari blalu,alhamdulillah aku dpt normal kan idup aku..sisa2 feel x best 2 de r sket..thanx 2 kak liza,kak nina,shidon(shida),zyra,dhad,pya n ssape yg aku agak lupa nak mention nme(jgn kcik ati)..sbb kalian la aku hampir bjaya kawal emosi aku n lupakan sume yg mngusutkan otak ni..lg 1,thanx 2 pancaindera (26th april 2009)sbb cite kan ksah yg sme ttg artis fav aku..irwansyah..kbtulan,kami mngalami cite yg sme..mmg btul..kte kne redha dgn ketentuanNYA..stiap yg blaku,de hikmah..n now,aku nak tnam azam baru..bkn azam mmbe aku(am)..not u bro..smangat baru..sbb aku akan jmpe kwn2 aku..n aku hrap aku dpt lupakan dia..may b utk slame2 nye..grab da chance yg ada dpn mata..insyaAllah aku bley jd yg tbaik..k la..nak tdo kot..esok nak bgn awal n mula ari aku dgn smangat baru..thanx 2 all of them yg tlg aku..luv u gurlz..frenz 4ever..nite..salam..

No comments:

Post a Comment