Thursday 30 April 2009

dududududu..

salam..arini??Hmm..ok la gak..1st time msuk class sem ni,1st time jmpe lecturer baru..dgn prangai lwak bodo dia..glak gak r..adoyai..have fun r with u sir..hopefully e-business aku bley skor dgn ada nye lecturer bwibawa..jgn smpai x tbawa suda..arini gnap smggu dia tgglkan aku..xde apa aku nak nangis lg..yg blalu,biar kan..aku kne truskan idup,bak kata kak liza n kwn2 len..x smestinya jd cmni,aku kne down..2 la jd pmbakar smangat aku utk sem 3 ni..lupakan sume mslh..idup dgn dunia aku..dunia keta,dunia muzik,n dunia sukan..2 je yg mmpu mggembirakan aku slain duk ngan mmbe2..or on9..4get all da past,life must go on..hmm..mmg susah..2 r cabaran aku..ssh sng aku,x sape tau..aku mnangis ksusahan,xde sape dgr..however,life must go on..idup aku bkn utk mnyusahkan org len..org lupa aku,aku trima..hina la aku mcm2..sume aku trima..sbb xde org yg perfect..nak d pndek kan cite,arini bese2 je..nothing special..b4 dat,thanx 2 nurul' ain 4 da souveniers..hihi..k,adios..

No comments:

Post a Comment