Saturday 11 July 2009

astalavista bebeyh!!!

arini 10/07/09 dgn rasmi nya aku letak jawatan sbg cleaning n coding data kt nielsen company(M) Sdn. Bhd...sbb mslh yg bgitu la berat..ada ke org ske wat keja 2 kali??Da clean data,error blk..hanya org yg xde prasaan je yg wat keja 2 kali..sbb aku da import ke CSI..tp x clean gak..aku da r xde basic coding2 data ni..klu data entry,bley la lg aku cuba..ini trus2 cleaning n coding..bnda simple aku da clean,error blk..however,sume 2 da lpas..what by gone,b by gone..tp kngn aku time keja 2,amat la best..time lunch,jln cari port ngan rahman n adi,lalu kdai mkn len..de awek usha2 kteorg..mmg la cute..tp kteorg x tgur pun..pndg n snyum is more gentle..bley kta stiap ari cmtu..tp gurl len..dr 1st day,smpai la time aku nak submit resignation form td..aku pkai bju hotfm,shorts n sliper je..yg plg pntg,motif tbaek utk aku trus kan 'misi' aku,aku bwk beg gitar naik ofis..alasan aku resign??Jeng3..sape nak tau,tnye la aku..tp alasan 2 pun mmg ada kaitan dgn hal sbnr yg aku akan wat..however,time aku grak nak g keta dr kdai topup..de r akak ni usha2 aku..tau la dia chomey n pkai braces..btudung plak 2..tgugat iman aku pg2 jumaat td..alangkah baiknya dia jd bni aku..beberapa langkah lg kt dpn,selisih plak ngan bdk2 kolej area c2..ada gurl ni pndg aku..aku wat bodo je..tp bg aku,dia bese2 je..aku pndg yg btul2 taste aku..sdap mata memandang,lme la aku tatap..of coz scara automatik aku akan snyum kt mne2 lucky gurl yg pndg aku..rse nye 2 je kot..klu de cite best lg esok,aku on lg..dadaaa...

No comments:

Post a Comment