Thursday 23 July 2009

sdey sial!!

salam..arini aku nak cite pngalaman idup yg ptama prnh aku dpt..bnda ni tjadi da lme..tp,ntah r..aku pun xtau nak mula cmne..cite psl ex aku r..ida..aku mlas da nak pk yg aku akan dpt bsama ngan dia..dia wat slah,x reti mntk maaf..da 2 bln kwn blk,baru nak mntk maaf..pe cer..smpai aku da tarik muka,'ltup'kan cite lme pe yg dia da wat kt aku..aku rse dia mnangis ble aku ungkit blk cite lme..dia wat aku mcm smpah..hina sgt sial!!Da bnci aku kaw2,suro org len sttle kan mslh ngan aku,pastu nak cari aku blk??Come on r..mcm bangsat btul prangai ko..klu ko rse nak wat lg cmtu,trus kan..jnji aku blah dulu..then ko wat r pe yg ko ske..slagi ko x jmpe dri ko yg sbnr nye,ko jgn cari aku..da r wat aku mcm xde maruah..sakit ati sial ble ingat blk..klu mntk maaf awal2 dulu ok r gak..sbb time 2 aku smpoi je..skang aku da mharap kt dia,n dia sng2 nak lupakan cite dulu,wassalam r..aku cari gurl len,kcik ati ko plak..aku xnak blas pe yg ko da wat kt aku..juz nak ko sdar dri je..sdar yg ko 2 da wat clap plg bsar..ko jgn mntk maaf kt aku..ko mntk maaf kt dri ko ngan Tuhan..sbb ko da hina hambaNYA..da r..2 je kot..aku taip lme2 kang mletop plak laptop ni..da r aku tgh pnas ati skang..

No comments:

Post a Comment