Saturday 2 May 2009

puas ati..











salam..arini best,sbb aku g joging..mlas r nak cite,smenjak aku solo ni rmai plak yg usha2 aku..tau2 je aku solo..bgus2..saham naik blk..hahahahahah!!Haa..nak cite psl gmbr ni..ni gmbr mse aku blk joging..pluh pun da ilang,2 yg x nmpk sgt 2..yg pntg,aku x pkai bju..tp x nmpk sgt..kan2??Hahahaha!!Yg pntg,da sbulan lbey tuka rim,baru arini dpt bgmbr ngan rim..sblm ni xde mse maa..Pape pun,aku rse fresh sgt arini..stelah sekian lme cmpn lmak..aku nak on blk aktiviti lme aku..joging kaw2..smpai mmpos..tp mnyampah r ngan macha sorg ni..ske pndg aku..ingat dia bgus sgt..pastu nak tiru cara aku jln..dia ingat dia coach aku ke??G mati la ko lahanat..aku mnyampah tgk ko..mula2 xpe lg..sbb slalu jmpe..tp da lme2,aku nek bnci tgk muka GAMPANG ko..fuck la!!Time aku nak lari dr jmpe ko,msti nmpk gak..**** btul r..ko tggu r,x lme lg ko idup..klu aku da bnci ko,aku xnak tgk muka ko lg wahai keling itam..bajet ko bgus sgt??Bnci syial!!Pape pun,aku puas ati dpt mlalak lgu2 fav aku smbil men gtar td..pduli apa ngan jiran2..anak2 dorg pun mcm setan gak..hrap mak bpak je tiap wktu g msjd..tp anak ttap sme..k r..dadada..adios!!

No comments:

Post a Comment