Monday 18 May 2009

aku x pcaye..

salam..arini de cite hot yg baru arini smpai ke tlinga aku..psl 2 org kwn baik aku yg sblm ni aku aggp hot couple..baru tgh ari td,aku dpt tau dorg da xde apa2..honestly aku tkedu,speechless bai!!Aku xtau menahu psl dorg da seperate..tp npe la zana x bgtau aku..da bpe mggu aku dtg pg,duk ngan dia,x bkak story pun psl kwn 2..last2,tuan pnye bdn sndri yg cite kt aku..aku agak disappointed ngan prangai zana..wlaupun kteorg ber4 da x bpe nak unite,tp still bkwn..salah ke dia bgtau aku??Useless la!!Shit!!Aku mmg xde idea da skang..still tkjut ngan berita 2..ye r..dulu sume nye bsama..skang,msg2 wat hal sndri..pape pun,pe yg korg wat 2,bia la yg tbaik utk korg..jgn sia2..ptut la ble aku tnye sorg ni psl partner dia,x jwb..tnye sorg lg pun cmtu gak..hmm..seb bek r aku solo skang..xde sape nak aku pun..hmm..k r..~adios~

No comments:

Post a Comment