Thursday 14 May 2009

wat suspen je..

salam..haa..gle lme x cite..hihihi..arini pnye tjuk bkaitan ngan arini n pkul 3.42pg 13/05/09..cite yg pg dulu r..time 2 aku tgh tdo..da bgn pg kul 6 lbey cmtu,usha phone..de msg..ingat kan mangkok mne msj..da unlocked keypad,nme yg x d sangka2 anta msj..sape lg klu bkn org yg da lukakan prasaan aku..tp aku x rply pun msg dia..klu dia rply lg,aku de style nak rply..tggu..start dr aritu,aku mcm lg kerap ingat kan dia..tp pe yg aku pk kan,aku free thinker..enjoy ngan life aku tanpa ada pape hbgn siyes ngan mne2 pmpuan..every1 is my frenz..pkara ke2,cik Sharifah Noor Azieana a.k.a. eina..btul ke erk eja nme dia??Hmm..yela kot..da lupa r..pjg sgt..dia miskol aku,time aku btul2 baru smpai umah..tkjut bruk gak r dia miskol..mne prnh dia cari aku sblm ni..tp pape pun,msg2 da matang n bsar..lupakan yg lpas2..aku x ksah kwn ngan ssape pun..jnji org 2 jjur n ikhlas knal ngan aku..pape pun,thanx 2 eina..sbb still ingat kt mizi..wlaupun da staun kte x bsama,tp eina ttap ingat mizi..klu eina btul2 nak kte kwn blk mcm mula2 knal dulu,mizi x ksah..mizi phm eina cmne..n mizi sdar sape mizi..thanx sbb cari mizi lg..k r..~adios~

No comments:

Post a Comment