Tuesday 19 May 2009

oh no..

tidaaaaakk!!!!Aku jd gle..npe??Hmm..bnda ni da lme da..cuma arini jd blk..pe dia??Jeng3..xde pape pun..juz jmpe 'kmbar' ex aku..x bley tgk r muka dia..sbjik sgt2..rupa2 nye dia mmbe aku pnye mmbe..aku tnye ain,sape nme dia..pastu dia bgtau r..*******..x bley tgk r muka dia..msti aku nak nangis,gram,mrah..sume ada..tp pe kan daya,sume nye da blalu..bak kta lgu aizat..'hikayat indah kini hanya tinggal sejarah'..tp xpe la..pe kan daya,sume 2 da tkdir..mula2 aku tpandang awek 2,xde pape feel..lpas 2,aku knal ex aku,tnmpak dia,aku tringat ex aku..ble da ptus,tnmpak dia lg,aku tringat ex aku..however,life must go on..aku nak enjoy study..enjoy ngan life aku,n mmbe2 aku..tp ble aku da xde nnt,msti sume org happy..trutama,parents aku..xde r aku mnyusahkan dorg lg n org len..yg pntg skang,aku x sbar nak tgk cite syurga cinta..sbb hero n heroin,favourite aku..awal n heliza..nak tgk ngan sape??Ssape yg bruntung utk aku bwk bsama..hikhikhik..~adios~

No comments:

Post a Comment