Wednesday 6 May 2009

x sangka,x terduga,tkjut..

arini pnye cite,mmg x sangka,x terduga,tkjut..nak tau pe cite nye??
Zaaaassss!!!!

arini aku x sangka n x terduga yg aku pkai bju sme kaler ngan sum1 yg aku agak ske kan dia..tp dia kakak..nak tau sape??Knal ngan aku dulu,baru aku bgtau sape gadis 2..smlm aku pkai t-shirt maroon,dia pkai bju kurung maroon gak..arini aku pkai t-shirt polo cklt,dia pkai bju cklt gak..siyesly aku x jangka sume 2 sme..org kta,klu cmtu,de jdoh..hahahha!!Org kta..tp aku bkn jnis yg ske rmpas hak org..may b dia da ada blak ke,tunang ke,even suami??Hahaahahah!!Tp dia slalu pndang aku len mcm..xkan nak ngorat aku..tau r muka dia bley blah..smlm,dia pndg aku mcm nak mkn..tkut seyh..kelmarin pun sme..aiyok..x tayok..hikhikhik..tp aku nak yg lg sorg..bkn dia ni..yg lg sorg 2,lg best!!Bley wat bni seyh..tp da lme x nmpk dia..aku rndu 'dia'..4get about them,n nak cite lg ni..org yg aku nak lupakan dia,nak buang dia jauh2 dlm idup aku,muncul blk..jeng3..yg pasti bkn ex aku..nak tau sape awek 2??Nme dia shila(gadis watsons)kt tmpt aku..aku knal dia mse bln 1 dulu..dia yg tgur aku..tp time 2 dia ada blak..skang xtau r plak..aku nak lupakan dia sbb dia prnh lukakan prasaan aku..sbg mmbe,aku nak tlg dia n jg relationship..tp dia x hargai psahabatan kami..2 psl aku kta aku nak lupakan dia..aku phm dia ada blak time 2..pastu mse aku lalu dpn watsons td,dia pndang aku len mcm n snyum2..glap2 pun dia bley nmpk..pastu aku turun keta n jmpe dia..borak pnye borak,aku tau cite sbnr dia..Allahualam btul ke x cite dia..however,aku nak cuba bina blk psahabatan aku dgn dia..wlau apa cara skali pun..klu dia wat hal lg,aku blah..pape pun,aku xkan lupa mse mula2 kami knal..klu dia nak brubah,aku trima dia..n aku xnak rosakkan dia..wlcome back shila..hope shila x sia2 kan pluang yg i bg..~adios~

No comments:

Post a Comment